Reklamace

Pokud máte problém s Vaším zařízením nebo pokud máte problém se zbožím, tak nás situace velmi mrzí.


Navštivte nás osobně:

Reklamovat zboží můžete také osobně na jedné z našich poboček:

Prodejna appleguru.cz

Seifertova 683/83

Praha 3 - Žižkov

(Po - Pá 9:00 - 19:00)


Zašlete nám zařízení / zboží:

1.         Vyplňte prosím formulář níže.

2.         Reklamované zboží připravte a bezpečně

zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

3.         Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz

4.         Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:


appleguru.cz s.r.o.

Seifertova 683/83, Praha 3, 

130 00 Žižkov

Po přijetí reklamovaného zboží, Vaši reklamaci vyřídíme ve lhůtě 30 dnů (snažíme se vyřídit na počkání, pokud

Není možné na počkání vyřešit, uděláme maximum proto, aby bylo vyřízeno co nejdříve).

* Zásilky odeslané na dobírku nebudou přijaty.


V případě nejasností nás kontaktujte:

e-mail: [email protected] nebo tel. +420 607 855 558

Reklamační formulář

V případě reklamace prosím vyplňte níže uvedený formulář s přesnými údaji. Po dokončení bude vaše reklamace evidována v databázi.

Obecné podmínky reklamace:

•          Záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím 

•          Záruční lhůta pro firmy, které uvedou IČ platí zkrácená záruka 12 měsíců (v případě výměny zboží za nové v záruční době, nezačíná běžet nová záruka)

•          O vyřešení reklamace budete informováni v zákonné lhůtě nejdéle do 30 dnů

•          Při třetí reklamaci stejné vady má kupující nárok na vrácení peněz

•          Náklady na dopravu k prodejci si hradí zákazník sám

•          Zabalte pečlivě balíček se vším, co vám bylo doručeno

•          Přiložte průvodní dopis, kopii nákupního dokladu a číslo vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz

•          Po dokončení kontroly našimi techniky Vám zašleme peníze zpět

•          Zboží musí být v původním stavu, bez žádných známek opotřebení (iPhone zařízení).


Online řešení sporů

•          Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/



Reklamační řád

Obchodní podmínky